2009. december 27., vasárnap

Mit ettünk karácsonykor?

Egy korábbi posztban írtam a karácsonyi tervekről, milyen ételek kerülnek az asztalra. Sikerült megvalósítanom, amit terveztem, nem hajszoltam túl magam, -talán a 24-e volt egy picit rázósabb- minden flottul ment és pihenésre is jutott idő. Az összes ételről nem készült fotó, mert képtelenség lett volna, de amit fotóztam, azt mutatom, amiről nincs kép, annak pedig a receptje kerül fel. Természetesen a teljesség igénye nélkül.
Klasszikus halászlé helyett egy harcsagulyást főztem, aminek az elkészítése roppant egyszerű, ízében semmivel nem marad el a halászlétől.
Egy pulykamellet sütöttem sütőzacskóban egészben, a köret hozzá újítás volt, almás sült burgonya.
Ettünk még töltött szűzpecsenyét, volt majonézes saláta.
Főztem finom húslevest, saját nevelésű csirkéből, mindene belefőtt, isteni íze lett, már-már gyógyító hatású. Gyermekemnek készült rántott szelet, krumplipürével, szűzérme és fokhagymás szelet is.
Süteményekből az alábbi választék volt: mézeskalács, almás-kókuszos süti, máktorta, rózsa szelet.
Természetesen vendégségben is találkoztunk minden féle jóval, finomsággal, úgyhogy nem maradtunk éhen az elmúlt három napban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése